Aanbod

  • Project management van interne projecten

Planning, opvolging, rapportering en coördinatie met betrokken leveranciers voor bv introductie van nieuwe tools, nieuwe huisstijl, verhuis  van kantoor, …

  • Organiseren van meetings & events

Voorbereiden, opstellen agenda, opnemen notulen, opvolgen actiepunten  voor meetings

Volledige organisatie van meetings, seminaries, workshops & allerhande events voor klanten, leveranciers, medewerkers

  • Ondersteunen van marketing & communicatie

Opzetten van nieuwsbrieven, commerciële mailings & events, website

Gebruik van social media Twitter, LinkedIn, Facebook, …

  • Ondersteunen van verkoop & dienstenlevering

Deelnemen prospectbezoek, opmaken offertes, opvolgen van bestelling, levering & facturatie, duurzaam beheer van klantenrelaties

  • Ondersteunen van HR management

Interne communicatie
Selectie, aanwerving & introductie van nieuwe medewerkers
Ontwikkeling & motivatie van medewerkers
Organiseren van opleidingen

  • Ondersteuning van administratie allerhande

Aanmaken presentatiemateriaal, agendabeheer, beheer klantendossiers

Op zoek naar een andere dienst? Aarzel niet om contact te nemen om te bespreken of ik u ook daarbij kan helpen. Mail naar linda@lindahuysmans.be of bel op +32 476 98 08 96.

U kan ook lezen waarom iemand voor mij zou kiezen en wat anderen zeggen over mij zodat u een beeld krijgt van wat mij bijzonder maakt.

 

Linda online


jenspas - boeiende samenwerking in de marge
zalig zoet - fijne hobby om van te genieten