Aanbod
- Project management van interne projecten
Planning, opvolging, rapportering en coördinatie met betrokken leveranciers voor bv introductie van nieuwe tools, nieuwe huisstijl, verhuis van kantoor, …
- Organiseren van meetings & events
Voorbereiden, opstellen agenda, opnemen notulen, opvolgen actiepunten voor meetings
Volledige organisatie van meetings, seminaries, workshops & allerhande events voor klanten, leveranciers, medewerkers
- Ondersteunen van marketing & communicatie
Opzetten van nieuwsbrieven, commerciële mailings & events, website
Gebruik van social media Twitter, LinkedIn, Facebook, …
- Ondersteunen van verkoop & dienstenlevering
Deelnemen prospectbezoek, opmaken offertes, opvolgen van bestelling, levering & facturatie, duurzaam beheer van klantenrelaties
- Ondersteunen van HR management
Interne communicatie
Selectie, aanwerving & introductie van nieuwe medewerkers
Ontwikkeling & motivatie van medewerkers
Organiseren van opleidingen
- Ondersteuning van administratie allerhande
Aanmaken presentatiemateriaal, agendabeheer, beheer klantendossiers
Op zoek naar een andere dienst? Aarzel niet om contact te nemen om te bespreken of ik u ook daarbij kan helpen. Mail naar linda@lindahuysmans.be of bel op +32 476 98 08 96.
U kan ook lezen waarom iemand voor mij zou kiezen en wat anderen zeggen over mij zodat u een beeld krijgt van wat mij bijzonder maakt.